Behandeling door Lindsey•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Annemarie•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik heb elke keer dat ik er ben een prettige ervaring. Fijne rustige sfeer, vriendelijk ontvangst met kopje koffie, ze werken altijd keurig op tijd en de medewerkers zijn zeer professioneel.
Behandeling door Lindsey•Pedicure
Stephanie•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Vind het altijd erg fijn om bij Alicia de pedicure behandeling te laten doen. Erg vriendelijk en doet haar werk erg netjes.
Behandeling door Alicia•Medische pedicure
Tamara•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Top!
Behandeling door Joyce•Facials / Gezichtsbehandelingen