In deze salon wordt professioneel gewerkt met een gedegen kwaliteit van knippen en stylen. De ontvangst is gastvrij en hartelijk
Styled by Gazelle•Ladies' Haircuts
Ida•about 1 month ago
Verified review
Ik ben erg tevreden over de kwaliteit van mijn knipbeurt en de gastvrije ontvangst. Ook deze keer hoefde ik niet te wachten en werd ik snel en met een glimlach geknipt!
Styled by Gazelle•Men's Haircut
Filips•about 2 months ago
Verified review
Show venue reply...
Absolutely loved my haircut experience! She took so much care and patience while styling my hair, really paying attention to every detail. Her polite and warm demeanor made the whole experience even more comfortable. You can truly tell she’s incredibly skilled at what she does …..the end result speaks for itself. Highly recommend!
Styled by Gazelle•Ladies' Haircuts
Shuchi•about 2 months ago
Verified review
Show venue reply...
Zeer tevreden over zowel de knipbeurt als de ontvangst en sfeer. Ik kom zeker weer.
Styled by Gazelle•Curly Haircut
Wanda•2 months ago
Verified review
Show venue reply...
Er is veel tijd en aandacht geschonken aan mijn haar. Erg mooi! En gezellig