Ik was hier voor het eerst. Ze is onwijs vriendelijk, en geeft goed advies. Blij met hoe het geknipt is. :)
Styled by Gazelle•Ladies' Haircuts
Wendy•3 months ago
Verified review
Super fijn geholpen! Het was voor mij de eerste keer en ik ben enorm goed en eerlijk geadviseerd, ben super blij met het resultaat! Bovendien was het gezellig. Kom graag terug :)
Styled by Gazelle•Ladies' Root Colouring
Roos•3 months ago
Verified review
Show venue reply...
Really happy with the results, she left my eyebrows exactly how I wanted them.