Ik was hier voor het eerst. Ze is onwijs vriendelijk, en geeft goed advies. Blij met hoe het geknipt is. :)
Styling door Gazelle•Vrouwen knippen
Wendy•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Super fijn geholpen! Het was voor mij de eerste keer en ik ben enorm goed en eerlijk geadviseerd, ben super blij met het resultaat! Bovendien was het gezellig. Kom graag terug :)
Styling door Gazelle•Kleuren - uitgroei
Roos•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Really happy with the results, she left my eyebrows exactly how I wanted them.