In deze salon wordt professioneel gewerkt met een gedegen kwaliteit van knippen en stylen. De ontvangst is gastvrij en hartelijk
Styling door Gazelle•Vrouwen knippen
Ida•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Ik ben erg tevreden over de kwaliteit van mijn knipbeurt en de gastvrije ontvangst. Ook deze keer hoefde ik niet te wachten en werd ik snel en met een glimlach geknipt!
Styling door Gazelle•Mannen knippen
Filips•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Absolutely loved my haircut experience! She took so much care and patience while styling my hair, really paying attention to every detail. Her polite and warm demeanor made the whole experience even more comfortable. You can truly tell she’s incredibly skilled at what she does …..the end result speaks for itself. Highly recommend!
Styling door Gazelle•Vrouwen knippen
Shuchi•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Zeer tevreden over zowel de knipbeurt als de ontvangst en sfeer. Ik kom zeker weer.
Styling door Gazelle•Krullen-knippen
Wanda•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Er is veel tijd en aandacht geschonken aan mijn haar. Erg mooi! En gezellig