Boven verwachting. Je krijgt echt een koninklijke behandeling.
Letitia•7 months ago
Verified review
Heel goed!
Treatment by •Builder Gel Manicure
Iman•7 months ago
Verified review
Show venue reply...
Heel tevreden! Ik werd gelijk geholpen en ik ben heel blij met het resultaat. Ik heb vaak Biab gedaan, maar dit is tot nu toe de best plek.
Treatment by •Builder Gel Manicure
Zay•8 months ago
Verified review
Show venue reply...
Was.mijn eerste keer dat ik daar kwam.
Voor pedicure en gellak.
Werd vriendelijk ontvangen en kreeg kopje koffie.
De behandeling was heerlijk, was echt aandacht voor. Heb gelijk weer een afspraak gemaakt.
Mary•8 months ago
Verified review
Ik had om 11 u een afspraak en werd meteen geholpen. Kreeg ook iets te drinken aangeboden. Vriendelijke mensen