Boven verwachting. Je krijgt echt een koninklijke behandeling.
Letitia•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel goed!
Behandeling door •Builder gel manicure
Iman•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Heel tevreden! Ik werd gelijk geholpen en ik ben heel blij met het resultaat. Ik heb vaak Biab gedaan, maar dit is tot nu toe de best plek.
Behandeling door •Builder gel manicure
Zay•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Was.mijn eerste keer dat ik daar kwam.
Voor pedicure en gellak.
Werd vriendelijk ontvangen en kreeg kopje koffie.
De behandeling was heerlijk, was echt aandacht voor. Heb gelijk weer een afspraak gemaakt.
Mary•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik had om 11 u een afspraak en werd meteen geholpen. Kreeg ook iets te drinken aangeboden. Vriendelijke mensen