Geweldige salon! Ben al 6 jaar trouwe klant en voel me er altijd thuis. Ze gaan professioneel te werk en zijn super aardig en attent.
Treatment by •Gel Nails Pedicure
Joann•8 months ago
Verified review
Show venue reply...
Het was rustig en zag er schoon en verzorgd uit. Ik kreeg gelijk iets te drinken aangeboden. Aangename massage stoelen.
Er werd secuur gewerkt, schoon materiaal, met veel aandacht werd de pedicure uitgevoerd en het lakken ook perfect aangebracht. alles bij elkaar een ontspannen uur!
Treatment by •Gel Nails Pedicure
Brenda•9 months ago
Verified review
Show venue reply...
Makkelijk reserveren en netjes geholpen.
miriam•9 months ago
Verified review
De stylisten werken snel en ontzettend netjes. Je krijgt wat te drinken en er staan snoepjes en verse bloemen. Dat is bij andere Chinese salons wel anders. De hygiëne lijkt wat beter dan bij andere Chinese salons maar ook hier wordt dezelfde vijl etc gebruikt bij alle klanten.