Net nagels van handen (Biab) en voeten (gellak) laten doen, ben blij met resultaat. Hele vriendelijke mensen en alles super netjes. Ik kom zeker weer terug!
Treatment by •
Gel Nails PedicureShow all…
Ellen•9 months ago
Verified review
Show venue reply...
Super netjes geholpen. Blij met mijn nagels!
Esther•9 months ago
Verified review
Ik wilde even lekker ontspannen voor mijn trouwerij. Eind stand ik heb bloede nagelriemen en een ontstoken teennagel ( tot bloedends geknipt ). Tijdens de pedicure werd er gewoon gevideobeld met oortjes in. Dit was voor mij eens maar nooit meer.
Treatment by •Gel Nails Pedicure
Danielle•9 months ago
Verified review
Ze werken heel secuur, netjes en aandachtig. Dank voor de fijne gellak nagels, ik kom zeker terug 😊