Net nagels van handen (Biab) en voeten (gellak) laten doen, ben blij met resultaat. Hele vriendelijke mensen en alles super netjes. Ik kom zeker weer terug!
Behandeling door •
Builder gel manicureToon alles…
Ellen•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Super netjes geholpen. Blij met mijn nagels!
Esther•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik wilde even lekker ontspannen voor mijn trouwerij. Eind stand ik heb bloede nagelriemen en een ontstoken teennagel ( tot bloedends geknipt ). Tijdens de pedicure werd er gewoon gevideobeld met oortjes in. Dit was voor mij eens maar nooit meer.
Behandeling door •Gellak pedicure
Danielle•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Ze werken heel secuur, netjes en aandachtig. Dank voor de fijne gellak nagels, ik kom zeker terug 😊