Bij binnenkomst al voel je je welkom, je krijgt meteen aandacht en wordt vriendelijk onthaald. Er wordt je iets te drinken aangeboden. De behandeling is top je merkt meteen dat er een professional aan het werk is en niet een met goede bedoelingen thuis hobbyist! Tijdens de behandeling zit je lekker te genieten in de massagestoel! Echt een top service voor een hele schappelijke prijs
Behandeling door •Pedicure
Iwan•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Blij met m’n nagels en het is precies zoals ik wilde !
Behandeling door •Acrylnagels
Els •10 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Meneer had mij goed geholpen met de last van mijn voeten
Behandeling door •Pedicure
Jayce•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
prettig en goed geholpen. veel keuze en een lekker kopje koffie erbij