Voor een volgende keer zou het fijn zijn, dat als je binnenkomt dat je begroet wordt. Ik heb twee x meegemaakt dat ik bij binnenkomst niet begroet werd door het personeel.
Treatment by Gazelle•Brazilian Waxing
Anonymous•over 7 years ago
Verified review
Erg tevreden, kom hier vaak, steeds goed!
Treatment by Shiva•Eyebrow & Eyelash Tinting
Anonymous•over 7 years ago
Verified review
Tevreden over behandeling
Treatment by Chelsea•Eyebrow & Eyelash Tinting
Maaike•over 7 years ago
Verified review
Ik kom al sinds een jaar regelmatig - kan de salon aanbevelen!