Voor een volgende keer zou het fijn zijn, dat als je binnenkomt dat je begroet wordt. Ik heb twee x meegemaakt dat ik bij binnenkomst niet begroet werd door het personeel.
Behandeling door Gazelle•Vrouwen harsen - Brazilian
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg tevreden, kom hier vaak, steeds goed!
Behandeling door Shiva•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Tevreden over behandeling
Behandeling door Chelsea•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Maaike•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom al sinds een jaar regelmatig - kan de salon aanbevelen!
Behandeling door Waxen 3•Vrouwen harsen - Brazilian