Zeer kundige kappers! Kom hier graag en ga altijd weer tevreden naar huis. Relaxte sfeer... moet je wachten? Dan hebben ze een hele chille lounge met bier of whisky! :)
Styled by Barber P•Men's Haircut
Bastiaan•over 7 years ago
Verified review
ik kreeg zelf een massage, dus helemaal geweldig
Styled by Barber P•Beard Trimming & Shaving
Gerton•over 7 years ago
Verified review
Ik ben geholpen door sjoer bij de hair and beautybar schuin tegenover de Haarlemse barbier. Heel fijn, Sjoerd weet met weinig woorden altijd precies wat ik wil. Mijn haar zit weer helemaal naar wens. Dankjewel :)
Styled by Barber P•Men's Haircut
marjolein•over 7 years ago
Verified review
Zonder afspraak naar binnen gelopen, en binnen 5 minuten aan de beurt! Super knipbeurt en super service! Het is dan wel prijzig, maar je krijgt er een hoop gezelligheid en een top kapsel voor terug