Mijn tweede bezoek ooit aan de salon. De service was weer uitstekend en ging er weg met een baard die we op zijn best uitziet. Enige aandachts punt is dat op dit moment geen optie voor pin betaling in de winkel zelf hebben maar je dan naar de zuster salon er tegen over moet.
Beard Trimming & Shaving
Sebastiaan•over 7 years ago
Verified review
Was top, zoals altijd.
Beard Trimming & Shaving
Jeroen•over 7 years ago
Verified review
Haircut with Tim, best barber shop in Haarlem!
Men's Haircut
Greig•over 7 years ago
Verified review
👍🏻👍🏻 Ga zo door!
Styled by Barber P•Men's Haircut
bas•over 7 years ago
Verified review
Personeel is top en werkt hard. Ook het baard trimmen/knippen gebeurt met uiterste precisie en de warme handdoek is zeker een aanrader!!!