Mijn tweede bezoek ooit aan de salon. De service was weer uitstekend en ging er weg met een baard die we op zijn best uitziet. Enige aandachts punt is dat op dit moment geen optie voor pin betaling in de winkel zelf hebben maar je dan naar de zuster salon er tegen over moet.
Baard trimmen en scheren
Sebastiaan•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Was top, zoals altijd.
Baard trimmen en scheren
Jeroen•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Haircut with Tim, best barber shop in Haarlem!
Mannen knippen
Greig•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
👍🏻👍🏻 Ga zo door!
Styling door Barber P•Mannen knippen
bas•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Personeel is top en werkt hard. Ook het baard trimmen/knippen gebeurt met uiterste precisie en de warme handdoek is zeker een aanrader!!!