Zeer kundige kappers! Kom hier graag en ga altijd weer tevreden naar huis. Relaxte sfeer... moet je wachten? Dan hebben ze een hele chille lounge met bier of whisky! :)
Styling door Barber P•Mannen knippen
Bastiaan•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
ik kreeg zelf een massage, dus helemaal geweldig
Styling door Barber P•Baard trimmen en scheren
Gerton•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben geholpen door sjoer bij de hair and beautybar schuin tegenover de Haarlemse barbier. Heel fijn, Sjoerd weet met weinig woorden altijd precies wat ik wil. Mijn haar zit weer helemaal naar wens. Dankjewel :)
Styling door Barber P•Mannen knippen
marjolein•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Zonder afspraak naar binnen gelopen, en binnen 5 minuten aan de beurt! Super knipbeurt en super service! Het is dan wel prijzig, maar je krijgt er een hoop gezelligheid en een top kapsel voor terug