Jeff heeft me haar verprutst, toen ik aangaf me zijkantjes nog korter te willen gaaf Jeff aan dat hij dat niet gaat doen omdat hij geen tijd meer heeft.Voor vijftig euro had ik meer verwacht.
Styled by Barber D•Men's Haircut
Robin•almost 2 years ago
Verified review
Hier wordt top kwaliteit werk geleverd, zeer tevreden en ik kom zeker terug!
Styled by Barber D•Men's Haircut
Reinier•almost 2 years ago
Verified review
Niet bijzonder vriendelijk of flexibel. 39 € voor een behandeling van 20min.
Styled by Barber D•Beard Trimming & Shaving
Matt•almost 2 years ago
Verified review
Het is altijd goed en erg gezellig chapo
Styled by Barber D•Men's Haircut
Richard•almost 2 years ago
Verified review
Altijd gezellig en ik weet dat ik er in goede handen ben.