Bij Jeff en Daria weet je gewoon dat je in goede handen bent. Ik kom er graag. En ze leveren altijd top kwaliteit.
Styled by Barber D•Men's Haircut
Ben•almost 2 years ago
Verified review
Top
Styled by Barber D•Beard Trimming & Shaving
Viktor•almost 2 years ago
Verified review
Altijd goed bij de Haarlemse Barbier en Jef is top; wel waren de kosten opeens flink gestegen.
Styled by Barber D•Men's Haircut
Bert•almost 2 years ago
Verified review
Great time all round
Styled by Barber D•Men's Haircut
Matthew•almost 2 years ago
Verified review
Je gaat zitten tegenover 2 etende medewerkers. na 5 minuten zeggen ze hoi, maar eten door. Ik had een afspraak om 12:00 uur, om 12:10 vroeg ik aan de kauwende medewerkers of ik mij moest aanmelden. Ik kreeg als antwoord dat ik op mijn beurt moest wachten. Ik heb bijna 50 piek betaald voor een jongen die duidelijk net is begonnen met het kappersvak, vriendelijke jongen, maar geen 50 euro waard. Verschrikkelijk duur geworden afgelopen tijd. Slechte service en sfeer, ik kom niet meer terug