Bij Jeff en Daria weet je gewoon dat je in goede handen bent. Ik kom er graag. En ze leveren altijd top kwaliteit.
Styling door Barber D•Mannen knippen
Ben•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Top
Styling door Barber D•Baard trimmen en scheren
Viktor•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd goed bij de Haarlemse Barbier en Jef is top; wel waren de kosten opeens flink gestegen.
Styling door Barber D•Mannen knippen
Bert•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Great time all round
Styling door Barber D•Mannen knippen
Matthew•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Je gaat zitten tegenover 2 etende medewerkers. na 5 minuten zeggen ze hoi, maar eten door. Ik had een afspraak om 12:00 uur, om 12:10 vroeg ik aan de kauwende medewerkers of ik mij moest aanmelden. Ik kreeg als antwoord dat ik op mijn beurt moest wachten. Ik heb bijna 50 piek betaald voor een jongen die duidelijk net is begonnen met het kappersvak, vriendelijke jongen, maar geen 50 euro waard. Verschrikkelijk duur geworden afgelopen tijd. Slechte service en sfeer, ik kom niet meer terug