Jeff heeft me haar verprutst, toen ik aangaf me zijkantjes nog korter te willen gaaf Jeff aan dat hij dat niet gaat doen omdat hij geen tijd meer heeft.Voor vijftig euro had ik meer verwacht.
Styling door Barber D•Mannen knippen
Robin•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Hier wordt top kwaliteit werk geleverd, zeer tevreden en ik kom zeker terug!
Styling door Barber D•Mannen knippen
Reinier•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Niet bijzonder vriendelijk of flexibel. 39 € voor een behandeling van 20min.
Styling door Barber D•Baard trimmen en scheren
Matt•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Het is altijd goed en erg gezellig chapo
Styling door Barber D•Mannen knippen
Richard•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd gezellig en ik weet dat ik er in goede handen ben.