Gezellige sfeer in de salon, werd van te voren goed besproken wat ik wel en niet wilde met me haar. Nog nooit zoveel krul gezien in me haar en kreeg veel advies mee voor me styling thuis, ik kom zeker terug! Dank je wel Zoe
Styled by Zoe
Sarah•over 2 years ago
Verified review
Altijd fijne sfeer en weer blij met me haartjes.
Styled by Makay
Mia•over 2 years ago
Verified review
Ik heb geen alledaags haar en vertrouw niet veel haarstylisten mijn manen toe. Maar sinds ik hier kom kan ik met mijn ogen dicht alle controle loslaten en ga met een fantastische coup weer de deur uit. De sfeer is er heel relaxt en zen.
Styled by Makay
Sylvana•over 2 years ago
Verified review
Fantastisch! Super tevreden met mijn haar, heerlijke koffie, kom hier graag!
Styled by Makay
Luciana•over 2 years ago
Verified review
Ik heb slag van mijzelf. Mijn haar wordt gedroogd met mijn hoofd naar beneden. Altijd dat happy moment. Als ik mn haar omhoog zwaai, in de spiegel kijk en prachtige krullen zie ❤.