Altijd een goede sfeer en mijn haar en baard zijn weer netjes geknipt. Zie ik er weer een paar weken goed uit.
Styled by Makay
HANS•over 2 years ago
Verified review
Top service mooi resultaat
Styled by Tara
Levi•over 2 years ago
Verified review
Zeer tevreden met het resultaat! Hightlights zetten (of welke vorm van haren kleuren dan ook) is altijd een lange zit maar het personeel is vriendelijk en de massagestoel bij de wasbak is top ✌🏼