Altijd een goede sfeer en mijn haar en baard zijn weer netjes geknipt. Zie ik er weer een paar weken goed uit.
Styling door Makay
HANS•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Top service mooi resultaat
Styling door Tara
Levi•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer tevreden met het resultaat! Hightlights zetten (of welke vorm van haren kleuren dan ook) is altijd een lange zit maar het personeel is vriendelijk en de massagestoel bij de wasbak is top ✌🏼