Gezellige sfeer in de salon, werd van te voren goed besproken wat ik wel en niet wilde met me haar. Nog nooit zoveel krul gezien in me haar en kreeg veel advies mee voor me styling thuis, ik kom zeker terug! Dank je wel Zoe
Styling door Zoe
Sarah•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd fijne sfeer en weer blij met me haartjes.
Styling door Makay
Mia•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb geen alledaags haar en vertrouw niet veel haarstylisten mijn manen toe. Maar sinds ik hier kom kan ik met mijn ogen dicht alle controle loslaten en ga met een fantastische coup weer de deur uit. De sfeer is er heel relaxt en zen.
Styling door Makay
Sylvana•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fantastisch! Super tevreden met mijn haar, heerlijke koffie, kom hier graag!
Styling door Makay
Luciana•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb slag van mijzelf. Mijn haar wordt gedroogd met mijn hoofd naar beneden. Altijd dat happy moment. Als ik mn haar omhoog zwaai, in de spiegel kijk en prachtige krullen zie ❤.