Eerste keer in de salon. Super goed geholpen door Tara. Ik ben onwijs blij met mijn haar en ik kom hier zeker weer terug!
Styled by Tara
Eva•over 2 years ago
Verified review
Nog nooit heeft een kapper mijn haar goed geknipt, bij jolanda lukte dat wel!!
Styled by Yolanda
Noor•over 2 years ago
Verified review
Fijne salon waar goed geluisterd word naar je wensen en dus niet teveel af geknipt word maar ook een eerlijk en goed advies word gegeven.
Styled by Makay
Christianne•over 2 years ago
Verified review
In het begin was ik een beetje sceptisch, maar de behandeling (wassen, föhnen, steampot) heeft geweldig uitgepakt. Kan het iedereen met half kroeshaar aanraden!
Styled by Tara
Farida•over 2 years ago
Verified review
Zoals altijd mijn highlights weer perfect bijgewerkt en de kleur matcht perfect met mijn extensions. Er wordt veel aandacht besteed aan wat je wil en wat mogelijk is.