Ze luisteren goed, en knippen niet teveel eraf.
Ik ben iedere keer weer super blij. Zelfs als het net gedaan is, zit het helemaal naar mn zin, niet te tuttig, maar lekker soepel en het model valt vanzelf weer in model, zelfs zonder föhnen. Ik ben super tevreden.
Styled by Makay
Jet•over 2 years ago
Verified review
Gewoon geweldig , vriendelijke meiden en professioneel !!! Ga nergens anders meer naar toe ! 😊😁🙏
Styled by Tara
peter•over 2 years ago
Verified review
Super blij wou graag een stuk korter en echt nog nooit zoveel krullen gehad! Heel blij mee
Styled by Makay
Lin•over 2 years ago
Verified review
Elke keer weer top
Styled by Yentle
Melissa•over 2 years ago
Verified review
Het blijft me verbazen hoe goed mijn haar zit als Tara mijn haar heeft geknipt!