Ze luisteren goed, en knippen niet teveel eraf.
Ik ben iedere keer weer super blij. Zelfs als het net gedaan is, zit het helemaal naar mn zin, niet te tuttig, maar lekker soepel en het model valt vanzelf weer in model, zelfs zonder föhnen. Ik ben super tevreden.
Styling door Makay
Jet•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Gewoon geweldig , vriendelijke meiden en professioneel !!! Ga nergens anders meer naar toe ! 😊😁🙏
Styling door Tara
peter•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super blij wou graag een stuk korter en echt nog nooit zoveel krullen gehad! Heel blij mee
Styling door Makay
Lin•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Elke keer weer top
Styling door Yentle
Melissa•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Het blijft me verbazen hoe goed mijn haar zit als Tara mijn haar heeft geknipt!