Eerste keer in de salon. Super goed geholpen door Tara. Ik ben onwijs blij met mijn haar en ik kom hier zeker weer terug!
Styling door Tara
Eva•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Nog nooit heeft een kapper mijn haar goed geknipt, bij jolanda lukte dat wel!!
Styling door Yolanda
Noor•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne salon waar goed geluisterd word naar je wensen en dus niet teveel af geknipt word maar ook een eerlijk en goed advies word gegeven.
Styling door Makay
Christianne•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
In het begin was ik een beetje sceptisch, maar de behandeling (wassen, föhnen, steampot) heeft geweldig uitgepakt. Kan het iedereen met half kroeshaar aanraden!
Styling door Tara
Farida•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd mijn highlights weer perfect bijgewerkt en de kleur matcht perfect met mijn extensions. Er wordt veel aandacht besteed aan wat je wil en wat mogelijk is.