Was een leerzame knip/ fohn afspraak. Yolanda nam echt de tijd en was zeer vriendelijk. Zeker een aanrader!
Styling door Yolanda
Ilja•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Really great experience
Styling door Yolanda
Sara•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben nu bij bijna alle kapsters geweest en allemaal 10/10. Geweldige kapperszaak voor krullen!
Styling door Makay
Clara•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
This was my first time getting a curly haircut. Yolanda was kind and friendly, but also really knows what she is talking about. She gave me loads of advice about how best to care for my hair. The salon is warm and welcoming, with a really homely atmosphere. I will definitely be going back.
Styling door Yolanda
Rosie•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Pleasant experience as always. Worth travelling all the way from the west of Amsterdam.