Het is altijd goed. Maakt niet uit waar je voor komt. Je gaat altijd met een goed en tevreden gevoel weg. Iedereen is even vriendelijk. Top
Styling door Makay
Sharon•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik was erg tevreden over mijn knipbeurt! Bij de salon zijn ze erg vriendelijk en bieden ze je bij binnenkomst dan ook een drankje aan. vervolgens is mijn haar gewassen en kreeg ik tegelijkertijd een massage van de stoel waarin ik zat toen mijn haar gewassen werd.
Ik twijfelde wat ik met mijn haar wilde doen en kreeg van Tara erg goed advies wat wel en niet te doen. Daarna ging ik met weer met mooi geknipt haar de deur uit!!
Styling door Tara
Romy•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Een hele fijne ervaring gehad! Zeer behulpzame dames die rekening houden met klanten die een hijab dragen. Ik liep de salon uit met een bos krullen waarvan ik niet wist dat ik deze had!
Styling door Makay
Gulten•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zo als al de vorige keren altijd aandacht wat jij als klant wil ,attent en rust heerst er in de Salon
Ik heb er graag een half uur reistijd voor over
Styling door Yolanda
Sara•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn haar is goed geknipt en mooi gekleurd, ik ben er blij mee!