Super fijne kapsalon met zeer kundige vakmensen. Ik had echt geen idee hoe ik het beste mijn krullen kon verzorgen en heb zoveel tips gekregen! Ben er nu 2x geweest en door 2 verschillende kapsters geknipt en beide waren geweldig. Mijn haren hebben nog nooit zo goed gezeten. Kon snel terecht en de prijs is zeer netjes.
Styled by Yolanda
danielle•about 3 years ago
Verified review
Simply great!
Styled by Makay
Patricia•about 3 years ago
Verified review
Gewoon weer goed, ook altijd gezellig
Styled by Makay
Jelle•about 3 years ago
Verified review
Fijne salon, altijd met blije krullen de deur uit!