Super fijne kapsalon met zeer kundige vakmensen. Ik had echt geen idee hoe ik het beste mijn krullen kon verzorgen en heb zoveel tips gekregen! Ben er nu 2x geweest en door 2 verschillende kapsters geknipt en beide waren geweldig. Mijn haren hebben nog nooit zo goed gezeten. Kon snel terecht en de prijs is zeer netjes.
Styling door Yolanda
danielle•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Simply great!
Styling door Makay
Patricia•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Gewoon weer goed, ook altijd gezellig
Styling door Makay
Jelle•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne salon, altijd met blije krullen de deur uit!