Ik had mijn haar zelf gekleurd en dat was zacht gezegd niet zo mooi uitgepakt *oeps*. Yolanda heeft ervoor gezorgd dat de kleur weer mooi was door een toner er in te zetten. Verder was dit was de eerste keer bij de krullenkapper en wauw ik heb mijn haar nog nooit zo mooi gehad. Veel tips gekregen qua verzorging. Ik kom zeker terug! Bedankt :)
Styling door Yolanda
Anna-Laura•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijke behandeling alles goed verzorgd
Styling door Makay
Janna•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijke en rustige dame.
Fijne sfeer en goed geknipt dank je wel!
Styling door Yolanda
Mila•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Oprecht goede tips en heel eerlijk over wat haalbaar is. Mijn haar ziet er weer gezond en verzorgd uit na bijna een jaar geen knipbeurt.
Ik kom zeker weer terug.
Styling door Makay
Sylvana•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super blij met het resultaat! Er is heel fijn meegedacht over wat ik wil en wat kan met mijn haar.