Ik had mijn haar zelf gekleurd en dat was zacht gezegd niet zo mooi uitgepakt *oeps*. Yolanda heeft ervoor gezorgd dat de kleur weer mooi was door een toner er in te zetten. Verder was dit was de eerste keer bij de krullenkapper en wauw ik heb mijn haar nog nooit zo mooi gehad. Veel tips gekregen qua verzorging. Ik kom zeker terug! Bedankt :)
Styled by Yolanda
Anna-Laura•about 3 years ago
Verified review
Vriendelijke behandeling alles goed verzorgd
Styled by Makay
Janna•about 3 years ago
Verified review
Vriendelijke en rustige dame.
Fijne sfeer en goed geknipt dank je wel!
Styled by Yolanda
Mila•about 3 years ago
Verified review
Oprecht goede tips en heel eerlijk over wat haalbaar is. Mijn haar ziet er weer gezond en verzorgd uit na bijna een jaar geen knipbeurt.
Ik kom zeker weer terug.
Styled by Makay
Sylvana•about 3 years ago
Verified review
Super blij met het resultaat! Er is heel fijn meegedacht over wat ik wil en wat kan met mijn haar.