Hele fijne salon waarbij er veel aandacht is voor de klant. Werknemers zijn erg vriendelijk en ben tot nu toe altijd erg goed geknipt. Enorm tevreden klant!
Styled by Tara
Sharona•over 3 years ago
Verified review
Heel vriendelijk personeel! Ik kon super snel terecht voor een afspraak en heel blij met mijn haar
Styled by Zoe
Moira•over 3 years ago
Verified review
Tara was heel vriendelijk en ik ben erg blij met het resultaat
Styled by Tara
joyce•over 3 years ago
Verified review
Very good , professional 👏
Styled by Makay
Viorica•over 3 years ago
Verified review
Super blij met deze mooie kleur, me Krul komt ook veel beter tot ze recht.
Heel blij mee!