Hele fijne salon waarbij er veel aandacht is voor de klant. Werknemers zijn erg vriendelijk en ben tot nu toe altijd erg goed geknipt. Enorm tevreden klant!
Styling door Tara
Sharona•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel vriendelijk personeel! Ik kon super snel terecht voor een afspraak en heel blij met mijn haar
Styling door Zoe
Moira•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Tara was heel vriendelijk en ik ben erg blij met het resultaat
Styling door Tara
joyce•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Very good , professional 👏
Styling door Makay
Viorica•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super blij met deze mooie kleur, me Krul komt ook veel beter tot ze recht.
Heel blij mee!