Goede ontvangst bij binnenkomst. Ontspannen en zeer ervaren medewerksters die alle tijd en aandacht geven en meedenken.
Tijdens het wassen van het haar een rug massage in de stoel!
Topsalon!
Styling door Yolanda
Angelique•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Zo als altijd ga je met een glimlach de deur uit , ik moet er wel -35 km voor rijden maar het is de moeite waard . Zelf heb ik geen krullen maar als je om je heen kijkt ziet het er geweldig uit .krullenkapsalon ja dat klopt helemaal
Styling door Yolanda
Sara•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoë Topper!
Styling door Zoe
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Makay vertrouw ik blind met m’n haar. Super mooi geverfd, geknipt en geföhnd!
Styling door Makay
Robyn•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Great service! Tara was excellent! I would recommend it to everyone!