Fast and pleasant, I am very happy with my new cut
Styling door Tara
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke koffie, ontzettend blij met hoe mijn haar geknipt is. Tara is echt professioneel en zeer vakkundig. Heel erg tevreden.
Styling door Tara
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Wij komen alledrie graag bij de kapsalon van Makay. Mijn zoon vindt het heel fijn om door Yolanda geknipt te worden. Zij onthoudt ook welk kapsel hij wilt. De rust in deze zaak vindt hij echt heel fijn ( en de massage stoel tijdens het wassen ook😊)
Styling door Yolanda
Guus•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik laat mijn krullen nergens anders meer knippen. Gezellige sfeer, veel aandacht en goede tips, en een mooi resultaat waar ik maanden plezier van heb.
Styling door Tara
Fay•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Top overloopje weer. Tara weet wat ze doet. Super vriendelijk en professioneel zoals altijd.