Fast and pleasant, I am very happy with my new cut
Styled by Tara
Anonymous•over 3 years ago
Verified review
Heerlijke koffie, ontzettend blij met hoe mijn haar geknipt is. Tara is echt professioneel en zeer vakkundig. Heel erg tevreden.
Styled by Tara
Anonymous•over 3 years ago
Verified review
Wij komen alledrie graag bij de kapsalon van Makay. Mijn zoon vindt het heel fijn om door Yolanda geknipt te worden. Zij onthoudt ook welk kapsel hij wilt. De rust in deze zaak vindt hij echt heel fijn ( en de massage stoel tijdens het wassen ook😊)
Styled by Yolanda
Guus•over 3 years ago
Verified review
Ik laat mijn krullen nergens anders meer knippen. Gezellige sfeer, veel aandacht en goede tips, en een mooi resultaat waar ik maanden plezier van heb.
Styled by Tara
Fay•over 3 years ago
Verified review
Top overloopje weer. Tara weet wat ze doet. Super vriendelijk en professioneel zoals altijd.