Goede ontvangst bij binnenkomst. Ontspannen en zeer ervaren medewerksters die alle tijd en aandacht geven en meedenken.
Tijdens het wassen van het haar een rug massage in de stoel!
Topsalon!
Styled by Yolanda
Angelique•over 3 years ago
Verified review
Zo als altijd ga je met een glimlach de deur uit , ik moet er wel -35 km voor rijden maar het is de moeite waard . Zelf heb ik geen krullen maar als je om je heen kijkt ziet het er geweldig uit .krullenkapsalon ja dat klopt helemaal
Styled by Yolanda
Sara•over 3 years ago
Verified review
Zoë Topper!
Styled by Zoe
Anonymous•over 3 years ago
Verified review
Makay vertrouw ik blind met m’n haar. Super mooi geverfd, geknipt en geföhnd!
Styled by Makay
Robyn•over 3 years ago
Verified review
Great service! Tara was excellent! I would recommend it to everyone!