Mijn zoontje wilt alleen door Tara geknipt worden. Veel kappers geprobeerd maar hij zit alleen stil bij haar. Hij is 3 jaar. Dus dat scheelt echt een hoop en het is een wonder dat hij stil zit. Tara knipt super goed! Hele mooie overloopjes. We gaan nergens anders heen. Echt een aanrader.
Styled by Tara
Leviathan•over 3 years ago
Verified review
Ik was al een lange tijd niet geknipt en had vragen over het verzorgen van mijn fijne haar. Yolanda nam de tijd om mee te denken en gaf me tips voor de verzorging. Heel mooi geknipt en gestyled. Merci!
Styled by Yolanda
Mirjam•over 3 years ago
Verified review
Ze heeft er weer iets moois van gemaakt. Heel blij mee
Treatment by Zoe
Sharon•over 3 years ago
Verified review
Altyd eerlijk ! Denkt met je mee en geeft meteen aan wat wel of niet haalbaar is . Mijn redder in nood . The best !