Voor je overloopjes zit je daar goed. De rest van het personeel kan t ook goed. Ben super blij met m’n haar en baard. Goed gedaan!
Styled by Makay
Arbi•over 3 years ago
Verified review
Toppertje
Styled by Yolanda
Andre•over 3 years ago
Verified review
Makay is zeer professioneel en mn haar zit weer goed in model. Ik kom hier regelmatig en ben zeer tevreden.
Styled by Makay
Jetty•over 3 years ago
Verified review
Fijne sfeer
Styled by Makay
Jeffrey•over 3 years ago
Verified review
De salon zag er netjes uit en had een fijne sfeer. Ik ben goed geholpen en er werd geluisterd naar mijn wensen en verzoeken. Het resultaat is prachtig en precies zoals ik wilde! Ik ben zeker van plan om vaker terug te komen.