Voor je overloopjes zit je daar goed. De rest van het personeel kan t ook goed. Ben super blij met m’n haar en baard. Goed gedaan!
Styling door Makay
Arbi•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toppertje
Styling door Yolanda
Andre•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Makay is zeer professioneel en mn haar zit weer goed in model. Ik kom hier regelmatig en ben zeer tevreden.
Styling door Makay
Jetty•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne sfeer
Styling door Makay
Jeffrey•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
De salon zag er netjes uit en had een fijne sfeer. Ik ben goed geholpen en er werd geluisterd naar mijn wensen en verzoeken. Het resultaat is prachtig en precies zoals ik wilde! Ik ben zeker van plan om vaker terug te komen.