Mijn zoontje wilt alleen door Tara geknipt worden. Veel kappers geprobeerd maar hij zit alleen stil bij haar. Hij is 3 jaar. Dus dat scheelt echt een hoop en het is een wonder dat hij stil zit. Tara knipt super goed! Hele mooie overloopjes. We gaan nergens anders heen. Echt een aanrader.
Styling door Tara
Leviathan•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik was al een lange tijd niet geknipt en had vragen over het verzorgen van mijn fijne haar. Yolanda nam de tijd om mee te denken en gaf me tips voor de verzorging. Heel mooi geknipt en gestyled. Merci!
Styling door Yolanda
Mirjam•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ze heeft er weer iets moois van gemaakt. Heel blij mee
Behandeling door Zoe
Sharon•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Altyd eerlijk ! Denkt met je mee en geeft meteen aan wat wel of niet haalbaar is . Mijn redder in nood . The best !