Ik ben bij heel veel kappers geweest, ik heb vrij dun haar. Maar als ik hier ben geweest is het zo goed geknipt dat mijn haar toch voller lijkt en daar ben ik heel blij mee
Styling door Makay
Arnoudโขmeer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer vriendelijke dames, mijn haar is super geknipt. Heel blij mee!
Bedankt ladies๐๐
Styling door Tara
Mariskaโขmeer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Gezellig en goed
Styling door Yolanda
Jelleโขmeer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn haar weer netjes opgelicht met highlights. Tara neemt de tijd zodat het beste resultaat behaald wordt. Op de plekken waar het niet makkelijk kleurde, heeft ze nog extra aandacht besteed door eea bij te werken. Mijn haar ziet er weer lekker fris uit!
Styling door Tara
Ayuโขmeer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Na jarenlang non stop extensions gedragen te hebben was het tijd voor een nieuwe natuurlijke coupe. Makay heeft goed naar mijn wensen geluisterd en obv een foto die ik liet zien mijn haar tip top in model geknipt. Ik heb enorm veel complimenten gekregen op mijn lange bob! Super blij mee! Mijn haar ziet er weer gezond uit ๐๐ผ