Deze salon is een aanrader..
Dit zijn echte Toppers die weten wat je wilt en daar blijf ik graag klant!
Styled by Larissa•Ladies' Haircuts
Marina1965•about 2 years ago
Verified review
Mijn haar wordt altijd goed gek ipt bij Hairin by Sisters!!
Styled by Jaimy•Ladies' Haircuts
Caroline•about 2 years ago
Verified review
Show venue reply...
Fijn dat ze hier de service aanbieden van even snel bijwerken. Je wordt efficiënt en heel fijn geholpen! Ik heb m’n vaste kapper gevonden. Eindelijk.
Styled by Zayra•Ladies' Root Colouring
Yousra•about 2 years ago
Verified review
Lijkt me een fijne kapsalon, maar ik ben zeer ontevreden over mijn ervaring. Wilde wat laagjes in mijn haar en curtain bangs, maar kreeg 2 verschillende lengtes haar en een soort scheef geknipte lok. Had het gevoel dat het heel gehaast ging, jammer.