Deze salon is een aanrader..
Dit zijn echte Toppers die weten wat je wilt en daar blijf ik graag klant!
Styling door Larissa•Vrouwen knippen
Marina1965•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn haar wordt altijd goed gek ipt bij Hairin by Sisters!!
Styling door Jaimy•Vrouwen knippen
Caroline•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Fijn dat ze hier de service aanbieden van even snel bijwerken. Je wordt efficiënt en heel fijn geholpen! Ik heb m’n vaste kapper gevonden. Eindelijk.
Styling door Zayra•Kleuren - uitgroei
Yousra•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Lijkt me een fijne kapsalon, maar ik ben zeer ontevreden over mijn ervaring. Wilde wat laagjes in mijn haar en curtain bangs, maar kreeg 2 verschillende lengtes haar en een soort scheef geknipte lok. Had het gevoel dat het heel gehaast ging, jammer.