Ik kom hier altijd met plezier. Fijne en lieve kapsters en altijd gezellig.
Voor mij zijn jullie allemaal lief en toppers🥰🥰💋💋
Styling door Jaimy•Vrouwen knippen
gerda•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik kwam voor het eerst bij Hairin by Sisters en ging ook voor het eerst voor een speciale knipbeurt voor mijn krullen. Ik ben zeer vriendelijk ontvangen, goed geadviseerd en uiteindelijk blij en tevreden vertrokken met mooi geknipte en verzorgde krullen. Ik kom zeker terug en kan deze kapsalon alleen maar aanraden. Super fijne sfeer en deskundige kappers!
Styling door Jaimy•Krullen-knippen
Desiree•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Mijn favoriete kapsalon en ik rij er met liefde een eindje er voor om😉. Een echte aanrader.
Styling door Larissa•Vrouwen knippen
Therese•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Blij met m’n nieuwe kleur.
Styling door Larissa•Highlights - half hoofd
AM•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Vaste klant en heel erg tevreden. Me haar ziet er elke keer mooi goed verzorgd en goed geknipt uit!