Ik kom hier altijd met plezier. Fijne en lieve kapsters en altijd gezellig.
Voor mij zijn jullie allemaal lief en toppers🥰🥰💋💋
Styled by Jaimy•Ladies' Haircuts
gerda•about 2 years ago
Verified review
Show venue reply...
Ik kwam voor het eerst bij Hairin by Sisters en ging ook voor het eerst voor een speciale knipbeurt voor mijn krullen. Ik ben zeer vriendelijk ontvangen, goed geadviseerd en uiteindelijk blij en tevreden vertrokken met mooi geknipte en verzorgde krullen. Ik kom zeker terug en kan deze kapsalon alleen maar aanraden. Super fijne sfeer en deskundige kappers!
Styled by Jaimy•Curly Haircut
Desiree•about 2 years ago
Verified review
Show venue reply...
Mijn favoriete kapsalon en ik rij er met liefde een eindje er voor om😉. Een echte aanrader.
Styled by Larissa•Ladies' Haircuts
Therese•about 2 years ago
Verified review
Show venue reply...
Blij met m’n nieuwe kleur.
Styled by Larissa•Ladies' Half Head Highlights
AM•over 2 years ago
Verified review
Show venue reply...
Vaste klant en heel erg tevreden. Me haar ziet er elke keer mooi goed verzorgd en goed geknipt uit!